Creëer je eigen hoed van vilt!

19 september 2023 van 11:00 tot 15:00

Creëer op dinsdag 19 september onder begeleiding van kunstenares Dieuwerke de Ruiter een vilten hoed naar eigen wens! Laat u tijdens deze creatieve workshop inspireren door de hoofddeksels uit de tentoonstelling en ga zelf aan de slag met uw eigen creatie. Extra leuk: we zenden het Prinsjesdag-spektakel live uit voor de nodige inspiratie!

Uitverkocht

Programma

We starten op dinsdag 19 september om 11.00 uur met een kopje koffie met gebak. Aansluitend neemt één van onze ervaren museumgidsen u mee in de wereld van de hoeden en hoofddeksels in de tentoonstelling Krona als hoofdzaak. Van het birgittijnse kroontje tot de creaties van Stephen Jones en de weelderige schilderijen uit Antwerpen: laat u inspireren voor uw eigen creatie. De workshop duurt tot ongeveer 15.00 uur.

Kosten

De kosten voor de workshop bedragen €39,95 inclusief entree museum, rondleiding, onbeperkt koffie en een gebakje (lunch is niet inbegrepen). Wacht niet te lang, er is plek voor slechts 12 personen!